Jacqueline Houdijk

Servicecoördinator

Jacqueline Houdijk

Samen werken aan iets moois

Jacqueline Houdijk is een tevreden mens. Dankzij uitdagend werk en gezellige collega’s, is ze op dit moment precies waar ze wil zijn. ‘Dit werk wat ik nu doe, dat vind ik gewoon superleuk’, zegt ze dan ook in het moderne kantoor in IJsselstein waar ze dagelijks werkt. ‘Als ik dit mag blijven doen dan ben ik dankbaar.

Jacqueline is Servicecoördinator bij Technisch Beheer Nederland en in die functie vormt ze al anderhalf jaar de verbinding tussen de klanten en de monteurs. ‘Anderhalf jaar klinkt misschien kort, maar het bedrijf bestaat nog niet zo lang. De gemiddelde leeftijd ligt hier laag en we groeien hard op dit moment. Ik vind het vooral erg fijn dat ik mag helpen om dit mooie bedrijf verder vorm te geven.’

Meedraaien

Voordat ze aan haar klus in IJsselstein begon was Jacqueline jarenlang werkzaam in de sector Elektrotechniek voor een hecht familiebedrijf. Diezelfde sfeer ervaarde ze ook toen ze bij Technisch Beheer Nederland binnenstapte voor haar eerste kennismakingsgesprek. ‘Het voelde als thuiskomen’, vertelt ze enthousiast. ‘Eerst mocht ik een dagje meedraaien en dat was super geregeld. Ik mocht met verschillende mensen meelopen en meteen vragen stellen over het werk en het bedrijf.’

Als ik dit werk mag blijven doen dan ben ik dankbaar.
Servicegericht 

Inmiddels is het haast onmogelijk om Technisch Beheer Nederland voor te stellen zonder Jacqueline. Alle storingen komen bij haar binnen en afhankelijk van het contract en de discipline stuurt ze collega’s of onderaannemers aan om de storingen te verhelpen. Ook zorgt ze voor de administratieve afhandeling van de storingen én zorgt ze ervoor dat alle benodigde materialen op tijd binnen zijn. 

De diversiteit van haar werkzaamheden is een ander aspect dat Jacqueline waardeert. Wanneer ze ’s ochtends op kantoor komt weet ze vaak niet wat haar te wachten staat. Storingen kunnen nu eenmaal op onhandige momenten voorkomen, zoals een kapotte verwarming in de winter. Klanten verwachten op zulke momenten een snelle en adequate oplossing. Het is dan aan Jacqueline om alles in goede banen te leiden, maar dat is voor haar geen enkel probleem. ‘Daar ben ik goed op voorbereid want ik heb mijn hele leven vergelijkbare functies uitgeoefend. Ik ben erg servicegericht en haal er voldoening uit wanneer ik van klanten of monteurs te horen krijg dat ik het goed heb geregeld. Als zij tevreden zijn, dan ben ik ook tevreden.’ 

Veel mogelijkheden 

Wat Technisch Beheer Nederland onderscheidt van andere werkgevers is volgens Jacqueline de flexibiliteit binnen het bedrijf. Zo kwam een collega als monteur binnen voor de buitendienst, maar bleek al snel dat hij als Werkvoorbereider beter tot zijn recht kwam. ‘Er is hier echt veel mogelijk. Mensen kunnen binnen het bedrijf doorgroeien, andere functies uitproberen en opleidingen volgen.’ 

Voor Jacqueline zijn de doorgroeimogelijkheden echter iets minder relevant. ‘Ik ben hier de oudste. Het merendeel hier had wel mijn kind kunnen zijn’, lacht ze. ‘Ik ben gewoon erg tevreden met mijn huidige functie. Het is de hele organisatie waar ik enthousiast van word. Er is een goede man-vrouwverhouding, iedereen wordt geaccepteerd en iedereen is gelijkwaardig. Zo hoort het.’

Bij Technisch Beheer Nederland staan we allemaal achter deze woorden en werken we niet alleen hard voor onze klanten, maar ook voor elkaar. Zoals Jacqueline al aangaf groeit ons bedrijf hard en daarom zoeken we nieuwe collega’s. Ben jij enthousiast geworden en wil je de sfeer bij ons op kantoor zelf ervaren? Neem dan contact met ons op of kijk op onze vacaturepagina en solliciteer meteen!